Fotografia, film i nowe technologie w mediach i promocji

2 Semestr

weekendowy, wieczorowy, dzienny



Nowy 1500 PLN za semestr
więcej terminów () mniej terminów
  • Studium przygotowuje do wykorzystania nowoczesnych technologii multimedialnych w produkcji materiałów dziennikarskich i promocyjno-reklamowych. Priorytetem jest zapoznanie z tworzeniem materiałów wizualnych i audiowizualnych jako wszechstronną dziedziną użytkową.

    • innowacyjny program studiów
    • zaplecze technologiczne
    • profesjonalna kadra wykładowców

  • Studenci zdobędą wiedzę o komunikacyjnych, społecznych i rynkowych uwarunkowaniach produkcji audiowizualnej – zwłaszcza w kontekście mediów internetowych, reklamy, promocji i public relations.
    Zdecydowaną większość programu studiów stanowią zajęcia warsztatowe ukierunkowane na kształtowanie praktycznych umiejętności w zakresie planowania koncepcyjnego oraz zróżnicowanych technik rejestracji, obróbki i przetwarzania obrazu i dźwięku. Warsztaty prowadzone są przez uznanych reżyserów, fotografów i producentów multimedialnych z bogatym doświadczeniem zawodowym.

  • Doświdczona kadra akademicka, praktycy

  • pasjonatów fotografii, mediów, reklamy, PR-u i nowych mediów

  • Praca dyplomowa

  • Decyduje kolejność zgłoszeń

  • Studia podyplomowe
    kserokopia odpisu dyplomu ukończenia studiów wyższych (I, II stopnia lub jednolitych studiów magisterskich) wg wymagań określonych przy przyjmowaniu na wybrane studia podyplomowe),
    1 fotografia o rozmiarze 35x45 mm,
    kserokopia dowodu osobistego (dwie strony).

  • Rekrutacja na studia krok po kroku:
    http://www.dlakandydata.dsw.edu.pl/rekrutacja/rekrutacja-na-studia-krok-po-kroku/

  • 1500 PLN

Studia o podobnej tematyce