Lean Sigma Expert for Services

2 Semestr, 11 Sesja

weekendowy, wieczorowy, dzienny



Kraków Nowy 5650 PLN
więcej terminów () mniej terminów
  • Lean Sigma Expert for Services to studia podyplomowe zaprojektowane dla pracowników firm usługowych oraz pracowników firm realizujących swoje zadania w przestrzeni biurowej.

    Studia łączą w sobie elementy 2 koncepcji zarządzania: Lean Management i Six Sigma, poszerzone o ich integrację z systemem zarządzania funkcjonującym w organizacji, jak również o kompetencje miękkie niezbędne osobie zarządzającej zespołami projektowymi.

    Studia kierowane są do osób nastawionych na zwiększanie swoich kompetencji w zakresie zarządzania zmianą, doskonalenia i optymalizacji procesów i wyników w obszarach usług i administracji.

    Uczestnicy studiów podyplomowych Lean Sigma Expert for Services:

    - zdobędą praktyczne przygotowanie do samodzielnego prowadzenia projektów z zakresu Lean Management i Six Sigma,
    - poprawią kompetencje miękkie i rozumienie mechanizmów rządzących zespołem projektowym,
    - zapoznają się i nauczą wyciągać wnioski z case studies z obszaru usługowo-biurowego.

    • Zajęcia prowadzone przez praktyków
    • Program studiów dopasowany do zapotrzebowania rynkowego
    • Dodatkowe certyfikaty w cenie kierunku

  • I. OPTYMALIZACJA I LEAN MANAGEMENT
    Wstęp do Lean Management i eliminacji marnotrawstwa (muda)
    Optymalizacja pracy przy użyciu badań migawkowych
    Metoda 5S
    Tworzenie pull flow
    Zarządzanie wizualne w biurze i usługach
    Budowanie kultury ciągłego doskonalenia

    II. SIX SIGMA
    Six Sigma – faza Define
    Six Sigma – faza Measure
    Six Sigma – faza Analyse i DoE
    Six Sigma – faza Improve i MiniTab
    Six Sigma – faza Control
    Six Sigma – analiza i interpretacja case studies

    III. KOMPETENCJE MIĘKKIE
    Zarządzanie osobowościami w grupie projektowej
    Kreatywne rozwiązywanie problemów
    Przywództwo i techniki wywierania wpływu

    IV. ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
    Koszty jakości w systemach zarządzania
    Mapowanie i modelowanie procesów

  • Studia skierowane są do szerokiego grona osób zajmujących się redukcją kosztów, zarządzaniem jakością, ciągłym doskonaleniem i projektami optymalizacyjnymi oraz wszystkich zainteresowanych tematyką pracujących lub zamierzających podjąć pracę w obszarze usługowym/ biurowym w szczególności z podmiotów takich jak:

    - firmy Business Process Outsourcing (BPO)
    - firmy Shared Services Centers (SSC)
    - administracja publiczna
    - służba zdrowia
    - bank lub firma zajmująca się obsługą finansową
    - firmy handlowe/ produkcyjne, w których realizowane są funkcje biurowe

  • 5650 PLN

Studia o podobnej tematyce