Nowoczesne Zarządzanie Zasobami Ludzkimi

2 Semestr

weekendowy, wieczorowy, dzienny



Wrocław Nowy 4900 PLN
więcej terminów () mniej terminów
  • Celem studium jest ukształtowanie wysokich kompetencji interpersonalnych, jako zasadniczego składnika kwalifikacji współczesnego menedżera. W związku z tym program studium został tak opracowany, aby umożliwić słuchaczom zdobycie niezbędnej wiedzy, zarówno teoretycznej jak i praktycznej, w zakresie nowoczesnego podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi. Osiągnięcie wysokiego poziomu kompetencji słuchaczy zapewnią zajęcia prowadzone głównie w formie warsztatowej na przykładach praktycznych, wsparte zapleczem teoretycznym najnowszych modeli i wyników badań.

  • 1. Istota Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    2. Współczesne otoczenie funkcji personalnej – warsztat
    3. Strategie biznesowe i zarządzania zasobami ludzkimi – warsztat
    4. Trening kierowniczy – Integracja zespołu pracowniczego – warsztat
    5. Identyfikowanie i diagnozowanie kwalifikacji
    6. Profil kwalifikacyjny – warsztat
    7. Prognozowanie kwalifikacji – warsztat
    8. Narzędzia doboru kadr
    9. Konstruowanie narzędzi doboru kadr – warsztat
    10. Ocenianie pracowników
    11. Opracowanie narzędzi do Assessment Center (AC) – warsztat
    12. Testowanie narzędzi do AC
    13. Assessment Center – warsztat
    14. Analiza wyników AC
    15. Przywództwo w organizacji – warsztat
    16. Treść i organizacja pracy menedżera
    17. Controling personalny
    18. Zarządzanie zasobami ludzkimi w korporacjach międzynarodowych – warsztat
    19. Motywowanie pracowników
    20. Motywowanie materialne i niematerialne – warsztat
    21. Wywierania wpływu społecznego – warsztat
    22. Doświadczenia praktyczne menedżera
    23. Nowoczesne formy rozwoju pracowników
    24. Konstruowanie narzędzi rozwoju pracowników – warsztat
    25. Zarządzanie karierą – warsztat
    26. Outplacement – warsztat
    27. Stres i wypalenie zawodowe w organizacji – warsztat
    28. Coaching – warsztat
    29. Psychologiczna analiza funkcjonowania człowieka w organizacji
    30. Psychologia pracy menedżera – warsztat
    31. Kultura organizacyjna – warsztat
    32. Trening komunikacji interpersonalnej – warsztat
    33. Prawne i etyczne uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi

  • Wykładowcami studium są osoby, które posiadają duży dorobek naukowy i praktyczne doświadczenie w działalności doradczej i szkoleniowej. Rekrutują się oni głównie z Uniwersytetu Ekonomicznego. Zajęcia będą również prowadzić doświadczeni menedżerowie i pracownicy pionów HR z organizacji gospodarczych współpracujących z Katedrą.

  • Studia kierowane są do:

    kierowników różnych szczebli zarządzania
    pracodawców
    służb HR
    pracowników urzędów pracy
    pracowników firm doradztwa personalnego
    liderów związkowych
    osób zamierzających rozpocząć karierę menedżerską

  • Nauka prowadzona jest w trybie zaocznym; jeden zjazd trzydniowy w miesiącu:
    piątek - po południu (16:30 - 20:30)
    sobota - cały dzień (9:00 - 19:00)
    niedziela - do południa (9:00 - 14:00)
    Liczba godzin dydaktycznych: 182
    W ramach zajęć dydaktycznych przewidziana jest sesja wyjazdowa (warsztaty i treningi)

  • Warunkiem ukończenia studium jest uzyskanie pozytywnej oceny z egzaminu końcowego, który zostanie przeprowadzony na koniec II semestru w wyznaczonym terminie.
    Dodatkowym warunkiem zaliczenia studiów będzie udział w zajęciach na poziomie nie niższym niż 75% czasu zajęć.

  • Absolwent otrzymuje liczące się na rynku pracy świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.

  • podanie o przyjęcie na studia (wg wzoru który będzie dostępny na stronie lub generowane przez system)
    formularz zgłoszeniowy (wg wzoru który będzie dostępny na stronie lub generowany przez system – załącznik 1)
    oświadczenie o pokryciu kosztów (indywidualne lub od pracodawcy – załącznik 2 lub 3)
    2 zdjęcia
    odpis dyplomu ukończenia studiów magisterskich lub licencjackich + kserokopia
    kserokopia dowodu osobistego (obydwie strony)
    cv

  • 4900 PLN

Studia o podobnej tematyce