Strategie sprzedaży

176 Godzin

weekendowy, wieczorowy, dzienny



Poznań Nowy 4300 PLN
więcej terminów () mniej terminów
  • Celem studiów jest wykształcenie specjalistów profesjonalnie i bezpośrednio zajmujących się sprzedażą, którzy potrafią utrzymywać dobre kontakty z klientami i skutecznie zwiększają efektywność swojego działania, doskonaląc umiejętności interpersonalne i znajomość strategii marketingowej firmy.

  • Determinanty strategii sprzedaży (36 godz.):

    Budowa strategii firmy (8 godz.)
    Zachowania nabywców (10 godz.)
    Analiza otoczenia przedsiębiorstwa (6 godz.)
    Uwarunkowania prawne (6 godz.)
    Badania marketingowe i prognozowanie sprzedaży (6 godz.)

    Zarządzanie sprzedażą (84 godz.):

    Proces sprzedaży (8 godz.)
    Organizacja działu sprzedaży (8 godz.)
    Zarządzanie personelem sprzedaży (8 godz.)
    Zarządzanie kategorią produktów (Category Management) (8 godz.)
    Zarządzanie cenami (6 godz.)
    Zarządzanie handlem i dystrybucją (10 godz.)
    E-commerce (8 godz.)
    Aspekty logistyczne w sprzedaży (4 godz.)
    Merchandising w nowoczesnym procesie sprzedaży (6 godz.)
    Komunikacja marketingowa (8 godz.)
    Programy lojalnościowe (6 godz.)
    Aspekty finansowe (4 godz.)

    Umiejętności sprzedawcy (52 godz.):

    Techniki prezentacji (8 godz.)
    Umiejętności negocjacyjne (8 godz.) – z certyfikatem Franklin University
    ­umiejętność skutecznego negocjowania
    ­wybrane techniki negocjacji; proces sprzedaży, kupna a negocjacje
    ­postawy i nastawienia w negocjacjach
    ­dynamika procesu negocjacyjnego
    ­asertywne zachowania, asertywność kontra manipulacja
    ­fazy negocjacji
    ­gry negocjacyjne
    Sprzedaż algorytmiczna i heurystyczna (8 godz.)
    Psychologiczne aspekty sprzedaży (8 godz.)
    Organizacja pracy sprzedawcy (6 godz.)
    Studium przypadku – typowe sytuacje sprzedażowe (6 godz.)
    Seminarium dyplomowe (8 godz.)

  • Kadrę dydaktyczną tworzą specjaliści, praktycy będący szefami działów sprzedaży oraz wykładowcy akademiccy. Każdy z prowadzonych w WSB kierunków nadzorowany jest przez merytorycznego opiekuna, który projektuje autorski program zajęć, a następnie czuwa nad jego właściwą realizacją.

    Aneta Wyrwas
    Politolog, trener biznesu i negocjator oraz doradca strategiczny z ponad 10-letnim stażem, właściciel firmy „STRATEGIA - szkolenia i doradztwo biznesowe”. Prowadzi warsztaty z zakresu kompetencji handlowych i menedżerskich m.in. sprzedaży, negocjacji handlowych, telemarketingu, obsługi klienta, prezentacji, komunikacji, zespołowości, asertywności, zarządzania, motywowania, rozwiązywania sytuacji trudnych, NLP i wiele innych. Posiada doświadczenie w pracy z zespołami handlowymi i menedżerskimi. Jest współautorem projektów szkoleniowych dofinansowanych z funduszy unijnych m.in. dla KIGNET sieci Aktywizacji Zawodowej Kobiet oraz dla sieci sklepów miniMAL (obecnie BILLA). Ma na swoim koncie wiele kompleksowych projektów: konstruowania systemów sprzedażowych, konstruowania systemów premiowych, czy konstruowania programów outplacementowych. Wielokrotnie tworzyła w firmach projekty typu high potential czy długofalowego rozwoju osobistego zarówno dla kadry menedżerskiej, jak i handlowej. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Psychologia w zarządzaniu. Interesuje się wywieraniem wpływu na ludzi zarówno w kontaktach bezpośrednich, jak i poprzez mass-media, zarówno w dziedzinie handlu, jak i polityki. Prywatnie interesuje się pszczelarstwem i fortyfikacjami pruskimi znajdującymi się na terenie Polski, a zwłaszcza na terenie miasta Poznania.

    Marta Stefaniak
    Trener biznesu. Posiada 18 lat doświadczeń zawodowych. Przez blisko osiem lat pracowała jako doradca klienta oraz koordynator sprzedaży złożonych rozwiązań informatycznych w firmie SIMPLE S.A.. Współpracowała jako partner i konsultant licencjonowanego przedstawiciela amerykańskiej firmy CustomerCentric Systems Ltd. biorąc udział w dostosowaniu metodyki CCS® do uwarunkowań i specyfiki polskiego rynku. Kierowała Sekcją Rozwoju Zasobów Ludzkich w F5 Konsulting Sp. z o.o. Od 10 lat prowadzi własną działalność jako konsultant w zakresie szkoleń i rozwoju zasobów ludzkich. Pracuje w roli trenera i coacha wspierając rozwój organizacji i indywidualny rozwój uczestników szkoleń. Uczestniczy w projektach z zakresu zarządzania kompetencjami, wartościowania pracy, audytu i rozwoju systemów ocen pracowniczych oraz badania klimatu organizacji.

    Adam Romanowski
    Trener, konsultant zarządzania, praktyk. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Certyfikowany kierownik projektów TSPM. Realizował wiele projektów dla liderów rynku m in. Kraft Foods, P&G, Mc’Cain, Wrigley. Pracował również w projektach realizowanych dla firm Electrolux, Grupa Bosch, BP, Orlen, JTI, BAT, Simens, Philips i wielu innych . Członek Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB oraz Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Doradza firmom w zakresie systemowego podejścia do rozwoju biznesu uwzględniającego aspekty strategiczne, procesowe oraz projektowe, prowadzi szkolenia i konsultacje z zakresu project managementu oraz rozwoju organizacji dla dużych i średnich firm (KGHM, Polskie LNG).

  • Studia z zakresu strategii sprzedaży powinny zainteresować szerokie grono osób zajmujących się: planowaniem sprzedaży, zarządzaniem personelem sprzedaży, sprzedażą osobistą, a także będących przedstawicielami handlowymi czy reprezentantami handlowymi różnych firm.

  • - wszystkie zajęcia realizowane są w trybie stacjonarnym (w uczelni)
    - studia trwają 9-10 miesięcy
    - zjazdy odbywają się średnio raz w miesiącu, w weekendy (piątki od godz. 16:00 do 21:00, soboty i niedziele w godz. 9:00 -16:00)
    - zajęcia realizowane są zgodnie z góry ustalonym programem

  • W ramach kierunku moduł Umiejętności negocjacyjne prowadzone są według materiałów dydaktycznych i metodologii Franklin University z wykorzystaniem case study i ćwiczeń z rynku amerykańskiego. Moduł kończy się zaliczeniem testu sprawdzającego.

  • - O przyjęcie na studia podyplomowe w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu mogą ubiegać się osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów wyższych: licencjackich, inżynierskich lub magisterskich.
    - Rekrutacja odbywa się bez egzaminów wstępnych.
    - W przypadku kandydatów na Podyplomowe Studia Coachingu wymagane jest uczestnictwo w rozmowie kwalifikacyjnej.

  • - wypełniony i podpisany kwestionariusz
    - dwa egzemplarze umowy edukacyjnej
    -  potwierdzona przez WSB lub notarialnie kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych
    - potwierdzona przez WSB, notarialnie lub przez Urząd Miasta i Gminy kserokopię obu stron dowodu osobistego
    - w przypadku zmiany nazwiska - kserokopia aktu ślubu potwierdzona notarialnie bądź przez WSB 
    - zdjęcie legitymacyjne
    - wypełniona ankieta dla kandydatów na Podyplomowe Studia: Coachingu, Psychologii zarządzania
    - dowód uiszczenia bezzwrotnej opłaty wpisowej (nie dotyczy okresu promocji) w wysokości 400 zł na konto:
    Wyższa Szkoła Bankowa
    Raiffeisen Bank Polska SA
    51 1750 1019 0000 0000 0161 1844
    tytuł przelewu: opłata wpisowa.

  • Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

  • 4300 PLN

Studia o podobnej tematyce