STUDIUM TRENERÓW I COACHÓW

192 Godzin, 2 Semestr, 2 Sesja

weekendowy

język wykładowy: polski



Warszawa Nieaktualny 6500 PLN
więcej terminów () mniej terminów
  • Celem programu jest dostarczenie uczestnikom umiejętności związanych z prowadzeniem coachingu oraz szkoleń warsztatowych poprzez:



    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniepogłębienie wiedzy i umiejętności uczestników związanych z projektowaniem szkoleń, w tym w zakresie technik i narzędzi analizy potrzeb szkoleniowych, tworzenia i prowadzenia warsztatów szkoleniowych, badania efektywności szkoleń,

    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronierozwój wiedzy i umiejętności w zakresie pracy z grupą: wykorzystania aktywizujących i atrakcyjnych metod przekazu treści wykładowych, technik komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie w sytuacjach trudnych,

    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronierozwój praktycznych umiejętności radzenia sobie w roli coacha i trenera biznesu




  • WIEDZA −  student ma wiedzę z tematów związanych z projektowaniem szkoleń, w tym w zakresie technik i narzędzi analizy potrzeb szkoleniowych, tworzenia i prowadzenia warsztatów szkoleniowych, badania efektywności szkoleń.  Ma wiedzę z zakresu narzędzi i metod szkoleniowych, modeli powadzenia szkoleń. Wie też,  czym jest coaching, jakie są jego rodzaje i odmiany, wiem  jak wygląda proces i struktura coachingu.

    UMIEJĘTNOŚCI − student umie prowadzić coaching narzędziowy oraz potrafi prowadzić szkolenia z wykorzystaniem  aktywizujących i atrakcyjnych metod przekazu treści wykładowych, używa warsztatowych metod w prowadzeniu szkoleń. Świadomie korzysta z technik komunikacji interpersonalnej. Potrafi radzić sobie w sytuacjach trudnych podczas szkoleń i podczas coachingu.

    KOMPETENCJE – efektywnie pracuje w roli trenera wykorzystującego metody warsztatowe oraz w roli coacha. Rozwija praktyczne umiejętności radzenia sobie w roli trenera, coacha i konsultanta. Dba o własny rozwój, potrafi analizować swoje mocne strony  i obszary do rozwoju.




  • Wykładowcami są wybitni praktycy m.in.:





    Jarosław Jamroz – specjalista w szkoleniach z obsługi klienta, szkoleniach handlowych i szefowskich. Zajmuje się wdrażaniem procesu coachingu w organizacjach oraz sztuką prezentacji. Posiada głównie doświadczenie w sprzedaży handlu zagranicznego, w latach 1994-1996 obejmował stanowisko przedstawiciela handlowego w Nestle Polska, 2 lata doświadczenia jako Przedstawiciel ds. Klientów Kluczowych – Goplana. W grupie Kontrakt-OSH – pracuje od 2000 r.





    Ryszard Szostak - trener i coach Grupy Szkoleniowej Kontrakt OSH. Opiekun Szkoły Trenerów i Coachów. Zanim rozpoczął pracę trenerską, zdobywał praktyczne doświadczenie w obszarze sprzedaży, zarządzania oraz szkoleń wewnętrznych w polskich oraz międzynarodowych firmach. Posiada Certyfikat Trenera Biznesu Kontrakt OSH. Jest wykładowcą w Polskiej Szkole Trenerów Biznesu Kontrakt OSH.





    Wojciech Badura - trener i coach Grupy Szkoleniowej Kontrakt OSH. Zdobywanie praktycznego doświadczenia rozpoczął jako copywriter w agencji reklamowej. Następnie pracował na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich w działach sprzedaży w międzynarodowych korporacjach. Posiada Certyfikat Trenera Biznesu Kontrakt OSH oraz Certyfikat Coacha Narzędziowego Kontrakt OSH.





  • Oferta studiów skierowana jest do absolwentów wyższych uczelni o dowolnym profilu i specjalności, wiążących swoją przyszłość zawodową z obszarem zarządzania ludźmi.


    Studia w szczególności skierowane są do:





    menedżerów personalnych i kandydatów na to stanowisko,


    trenerów wewnętrznych, trenerów biznesu i kandydatów do zawodu trenera,


    kadry kierowniczej, która w zakresie swoich obowiązków lub swoich oczekiwań widzi potrzebę rozwijania i wspierania swoich współpracowników w rozwoju umiejętności,


    pracowników działów personalnych.

  • WYMIAR STUDIÓW PODYPLOMOWYCH:





    WYKŁADY


    KONWERSATORIA


    WARSZTATY


    ĆWICZENIA


    SEMINARIA PANELOWE


    SEMINARIA DYPLOMOWE








    SZCZEGÓŁOWY PROGRAM STUDIÓW:





    KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W PROWADZENIU SZKOLEŃ- NARZĘDZIA PSYCHOLOGII PRAKTYCZNEJ





    Narzędzia budowania kontaktu z grupą





    Elementy typologii osobowości





    Asertywność w prowadzeniu szkoleń





    Konstruktywne komunikaty











    ANALIZA POTRZEB SZKOLENIOWYCH





    Badanie potrzeb szkoleniowych w szerokim kontekście





    Narzędzia komunikacyjne służące do rozpoznawania potrzeb





    Badanie potrzeb szkoleniowych w kontrakcie bezpośrednim





    Interpretacja i wykorzystanie wyników badania potrzeb











    BADANIE EFEKTYWNOŚCI SZKOLEŃ





    Czynniki mające wpływ na efektywność szkoleń





    Przegląd najbardziej znanych metod badania efektywności szkoleń





    Cele szkolenia a kryteria pomiaru jego efektywności





    Ewaluacja szkoleń a gwarancje efektywności





    Praktyczne wykorzystanie narzędzi pomiaru efektywności szkoleń











    LOGIKA TWORZENIA WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH – PROJEKTOWANIE SZKOLEŃ





    Przekładanie wniosków z analizy potrzeb na cele i zakres projektu





    Wybór tematów do projektów otwartych





    Metodologia formułowanie celów i efektów projektu





    Logika/metodologia tworzenia projektów szkoleniowych





    Analiza SWOT i weryfikacja stworzonych konspektów





    Praktyczne testowanie konspektów – wprowadzanie korekt











    PROWADZENIE SZKOLEŃ METODĄ WARSZTATOWĄ – ZAŁOŻENIA I METODY





    Przypomnienie form pracy aktywnej z grupą





    Dobór formy ćwiczeń do celu szkolenia, stopnia zaawansowania grupy, etapu procesu grupowego





    Zasady konstruowania doświadczeń





    Trenowanie poszczególnych etapów prowadzenia szkoleń











    DYNAMIKA PROCESU GRUPOWEGO I JEJ WYKORZYSTANIE W PROCESIE DYDAKTYCZNYM





    Fazy rozwoju małej grupy





    Faza zależności





    Faza różnicowania





    Faza kryzysu odpowiedzialności





    Atak na lidera





    Faza nadzwyczajnej mocy grupy





    Faza realnych możliwości.





    COACHING W POLSCE - DEFINICJE, KLASYFIKACJE. PODSTAWY PROWADZENIA COACHINGU NARZĘDZIOWEGO.





    Definicja i rodzaje coachingu





    Filozofia i etapy coachingu





    Trening procedury coachingowej





    Trudne sytuacje podczas coachingu





    Coaching, a postawy podopiecznych, coach czy konsultant?





    Trener a konsultant





    ZJAWISKO BUDOWANIE STANDARDÓW W PRACY COACHINGOWEJ





    COACHING INTERWENCYJNY W TECHNOLOGII KONTRAKTOSH





    TRUDNE SYTUACJE W PRACY Z COACHA





    Typowe trudne sytuacje





    EGZAMIN DYPLOMOW

  • Wykładowcami są wybitni praktycy m.in.:





    Jarosław Jamroz – specjalista w szkoleniach z obsługi klienta, szkoleniach handlowych i szefowskich. Zajmuje się wdrażaniem procesu coachingu w organizacjach oraz sztuką prezentacji. Posiada głównie doświadczenie w sprzedaży handlu zagranicznego, w latach 1994-1996 obejmował stanowisko przedstawiciela handlowego w Nestle Polska, 2 lata doświadczenia jako Przedstawiciel ds. Klientów Kluczowych – Goplana. W grupie Kontrakt-OSH – pracuje od 2000 r.





    Ryszard Szostak - trener i coach Grupy Szkoleniowej Kontrakt OSH. Opiekun Szkoły Trenerów i Coachów. Zanim rozpoczął pracę trenerską, zdobywał praktyczne doświadczenie w obszarze sprzedaży, zarządzania oraz szkoleń wewnętrznych w polskich oraz międzynarodowych firmach. Posiada Certyfikat Trenera Biznesu Kontrakt OSH. Jest wykładowcą w Polskiej Szkole Trenerów Biznesu Kontrakt OSH.





    Wojciech Badura - trener i coach Grupy Szkoleniowej Kontrakt OSH. Zdobywanie praktycznego doświadczenia rozpoczął jako copywriter w agencji reklamowej. Następnie pracował na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich w działach sprzedaży w międzynarodowych korporacjach. Posiada Certyfikat Trenera Biznesu Kontrakt OSH oraz Certyfikat Coacha Narzędziowego Kontrakt OSH.





  • kolejnosć zgłoszeń,

  • kwestionariusz osobowy, odpis dyplomu ukończenia studiów, dowód wpłaty wpisowego, CV

  • 6500 PLN

Studia o podobnej tematyce