Zarządzanie i Marketing

2 Semestr

weekendowy, wieczorowy, dzienny



Wrocław Nowy 3600 PLN
więcej terminów () mniej terminów
  • Celem studiów jest zdobycie przez słuchaczy wiedzy i praktycznych umiejętności posługiwania się nowoczesnymi narzędziami zarządzania i marketingu w budowaniu przewagi konkurencyjnej firm.
    Warsztatowy charakter zajęć, praktyczne ćwiczenia i symulacje decyzyjne wprowadzą słuchaczy w obszary rozwiązywania rzeczywistych problemów rynkowych wyzwalając kreatywność myślenia i działania.

  • 1. Mechanizm rynkowy z podstawami marketingu
    2. Marketing (cases study)
    3. Techniki kreatywne w marketingu
    4. Zarządzanie firmą
    5. Zarządzanie marketingowe
    6. Finanse firmy - zarządzanie
    7. Zarządzanie strategiczne
    8. Controlling w zarządzaniu firmą
    9. Podstawy rachunkowości
    10. Zarządzanie relacjami z klientem
    11. Negocjacje w biznesie
    12. Metody i techniki badań marketingowych
    13. Zarządzanie reklamą
    14. Zachowania konsumenta na rynku
    15. Marketing w Internecie i social media
    16. Marketing społecznie odpowiedzialny
    17. Marketing w administracji i organizacjach pozarządowych

  • Pracownicy naukowo-dydaktyczni Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu,
    w tym: Katedry Podstaw Marketingu, Katedry Badań Marketingowych, Katedry Zarządzania Marketingowego, Katedry Rachunkowości i Controllingu, Katedry Finansów, Katedry Strategii i Metod Zarządzania

  • Studia adresowane są do osób, które pragną zdobyć i poszerzyć wiedzę z zakresu nowoczesnego zarządzania marketingowego firmą i nabyć umiejętności praktycznego posługiwania się instrumentami marketingowymi w tworzeniu strategii firmy i w budowaniu jej przewagi konkurencyjnej. Zapraszamy menedżerów, marketingowców, właścicieli firm oraz osoby, które planują rozpocząć karierę w pionach marketingowych firm.

  • organizator: Wydział Nauk Ekonomicznych, Instytut Marketingu
    zajęcia roku akad. 2015/2016, rozpoczynają się na przełomie października/ listopada w semestrze zimowym oraz na przełomie lutego/ marca w semestrze letnim
    zajęcia są realizowane co 2 tygodnie w soboty i niedziele
    egzamin dyplomowy najczęściej odbywa się w czerwcu (dokładna data zostanie podana na początku semestru letniego)

  • Warunkiem pozytywnego ukończenia studiów jest zaliczenie wszystkich przedmiotów ( zal) i pozytywny wynik egzaminu końcowego z zakresu wiedzy przekazanej podczas zajęć
    ( zakres problemów do egzaminu będzie udostępniony słuchaczom na początku II semestru)

  • O przyjęciu decyduje kolejność zapisów na platformie internetowej.

  • podanie o przyjęcie na studia
    formularz zgłoszeniowy (załącznik 1)
    oświadczenie o pokryciu kosztów (indywidualne lub od pracodawcy – załącznik 2 lub 3)
    2 zdjęcia (legitymacyjne)
    odpis dyplomu ukończenia studiów magisterskich lub licencjackich + kserokopia
    kserokopia dowodu osobistego (obydwie strony)

  • 3600 PLN

Studia o podobnej tematyce