Zarządzanie i Marketing w Agrobiznesie

2 Semestr

weekendowy, wieczorowy, dzienny



Wrocław Nowy 4400 PLN
więcej terminów () mniej terminów
  • Studia „Zarządzanie i Marketing w Agrobiznesie” dają możliwość rozwoju wiedzy, umiejętności i kompetencji z zakresu zarządzania projektami i podmiotami w agrobiznesie. Celem studiów jest lepsze przygotowanie absolwentów do pracy w charakterze specjalisty ds. organizacji i zarządzania oraz marketingu w podmiotach agrobiznesu, w tym m.in.:

    przemyśle i podmiotach handlowych zaopatrujących rolnictwo w środki produkcji rolnej,
    grupach producenckich, spółdzielniach i innych podmiotach zajmujących się produkcją rolną,
    przemyśle spożywczym oraz w podmiotach handlowych na rynku rolno-spożywczym.

    Wszechstronne przygotowanie teoretyczne i praktyczne absolwentów jest także istotne w rozwijaniu kompetencji osób prowadzących własną działalność gospodarczą w agrobiznesie. Absolwenci studiów posiadać będą szeroki zakres wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu nauk ekonomicznych i nauk pokrewnych, z uwzględnieniem specjalistycznych wymagań sektora agrobiznesu.

  • 1. Współczesna koncepcja agrobiznesu
    2. Marketing w agrobiznesie – zakres podmiotowy i przedmiotowy
    3. Badania marketingowe w agrobiznesie – metody, narzędzia i techniki
    4. Zarządzanie zasobami ludzkimi oraz kształtowanie relacji organizacyjnych w podmiotach agrobiznesu
    5. Rachunkowość i podatki w agrobiznesie
    6. Budżetowanie przychodów i kosztów w podmiotach gospodarczych z obszaru agrobiznesu
    7. Zarządzanie jakością w agrobiznesie
    8. Doradztwo w agrobiznesie - stan aktualny i kierunki rozwoju
    9. Zarządzanie projektami z obszaru agrobiznesu
    10. Seminaria

  • Kadrę dydaktyczną stanowią doświadczeni wykładowcy i trenerzy. Wśród prowadzących znajdują się pracownicy naukowi Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu posiadający znaczny dorobek naukowo – badawczy i bogate doświadczenie w działalności szkoleniowo-doradczej na rzecz praktyki gospodarczej.

  • Studia są przeznaczone dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką zarządzania oraz marketingu w agrobiznesie. Program studium został tak opracowany, aby umożliwić słuchaczom bez wykształcenia i praktyki z zakresu agrobiznesu zdobycie nowych kwalifikacji. Adresatami studiów mogą być również osoby zatrudnione w podmiotach gospodarczych i instytucjach z obszaru agrobiznesu oraz absolwenci studiów rolniczych chcący rozwinąć wiedzę, umiejętności i kompetencje menadżerskie. O przyjęcie na studia mogą ubiegać się osoby, które mają dyplom ukończenia studiów wyższych. Kierunek bądź specjalność ukończonych studiów nie ma wpływu na przyjęcie na studia.

  • studia są organizowane na Wydziale Inżynieryjno-Ekonomicznym (posiada kategorię A i w najnowszej kompleksowej ocenie działalności naukowej lub badawczo-rozwojowej jednostek naukowych został sklasyfikowany na 6 miejscu w Polsce w kategorii nauk humanistycznych i społecznych)
    zajęcia odbywają się w soboty i niedziele
    słuchacze otrzymują zestaw materiałów szkoleniowych dostosowany do tematyki wykładów i ćwiczeń

  • Warunkiem pozytywnego ukończenia studiów i uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie wszystkich przedmiotów oraz przygotowanie i obrona pracy końcowej.

  • Rekrutacja na studia podyplomowe odbywa się bez egzaminów wstępnych.

  • podanie o przyjęcie na studia
    formularz zgłoszeniowy (załącznik 1)
    oświadczenie o pokryciu kosztów (indywidualne lub od pracodawcy – załącznik 2 lub 3)
    2 zdjęcia
    odpis dyplomu ukończenia studiów magisterskich lub licencjackich + kserokopia
    kserokopia dowodu osobistego (obydwie strony)

  • O przyjęciu na studia decyduje wyłącznie kolejność zgłoszeń.

  • 4400 PLN

Studia o podobnej tematyce